Dezvoltare CRM Custom | Logic Industry® din 1999

Dezvoltare CRM Custom pe Fluxul de informații, Procesele și Necesitățile de Automatizare și Raportare Specifice, Integrări Avansate | Hai să discutăm ✓

Logic Industry oferă soluții Dezvoltare CRM Custom, construite pe fluxul specific de informații, pe procesele și necesitățile de automatizare a proceselor, alertare și raportare specifice ale afacerii dumneavoastră, inclusiv integrari avansate cu site-uri web sau aplicații terțe.

Platforma CRM Custom MixCRM, dezvoltată de noi continuu timp de peste 15 ani într-o varietate de domenii, este configurabilă și poate fi dezvoltată pe necesitățile oricărui business.
Interfața și arhitectura generală sunt gândite pe o utilizare cât mai ușoară, oricât de complexă ar fi aplicația finală.
Sistemele MixCRM - Dezvoltare CRM Custom dezvoltate de noi au fost utilizate de-a lungul timpului atât în companii și organizații mici, precum și în companii naționale precum Altex România sau internaționale (sistem de brokeraj de yachturi la nivel european-internațional, construcții, imobiliare, etc). Variantele Light ale sistemelor CRM Custom sunt incluse în multe dintre site-urile custom create de noi pentru managementul clientilor, cererilor / comenzilor. Pe platforma MixCRM, actualizată continuu, am construit soluții pentru domenii specifice: CRM Imobiliar, CRM Distribuție, CRM comenzi online, etc.



Oferim excelență internațională în dezvoltare CRM Custom din 1999. Studiem, experimentăm, inventăm continuu pentru a oferi soluții care să vă livreze Rezultate Reale de Business. Scrie-ne: Hai să discutăm despre Dezvoltare CRM Custom!

Dezvoltare CRM Custom: Cum începem?

Prima etapă în dezvoltareaa unui MixCRM - CRM Custom este să facem o evaluare a:
⦿ Fluxurilor informaționale din firma / organizația dumneavoastră
⦿ Analiza interacțiunilor dintre firmă și clienți (telefoane, newslettere, alerte, mesaje, etc) pe diferite canale
⦿ Analiza interacțiunilor în interiorul companiei la diverse niveluri și roluri (vânzări, management, etc)
⦿ Analiza Rapoartelor Necesare (sau oportune) la nivel de top management, middle management și la nivel de operatori - în specificațiile de dezvoltare CRM Custom vă vom propune și noi, din experiența noastră, diferite rapoarte ce vă pot fi cu adevărat utile
⦿ Analiza modului în care vă desfășurați activitatea în prezent (folisind fișiere Excel, Agende scrise, emailuri, mesaje, etc)
⦿ Analiza aplicațiilor sau site-urilor pe care le folosiți uzual pentru a identifica ce oportunități de integrare ale acestui CRM Custom cu respectivele aplicații terțe (plăți online, portaluri, etc.)
⦿ Vom analiza necesitățile, oportunitățile, solicitările și specificațiile exprese, limitările pe care le aveți acum
⦿ Vom discuta viziunea de dezzvoltare a companiei / organizației în viitor, astfel încat sistemul CRM Custom să fie scalabil și să vă ajute efectiv pe termen lung.

Dezvoltare CRM Custom: Vă facem Proiectul

Este mai simplu să corectați proiectul nostru pentru Dezvoltare CRM Custom decât să îl concepeți dumneavoastră, deoarece noi avem mai multă experiență. Pe baza evaluării inițiale și a experienței noastre și vă vom propune Proiectul de Dezvoltare CRM Custom:

⦿ Funcții generale ale platformei CRM Custom, Fluxurile de informații și modul în care vă ajută efectiv în optimizarea afacerii în relația cu clienții sau în interiorul companiei.
⦿ Informațiile disponibile pentru fiecare categorie de operator și funcțiile de operare (administrator, vânzări, operator, manageri cu diferite atribuții, HR, PR, etc)
⦿ Vom detalia Module și Fluxuri specifice, de exemplu: administrarea clienților de la client nou până la vânzare și revânzare cu statuși de vânzare, încărcarea unor date din teren ce pot fi editate și validate de un cont back-office, etc. Procesul de Dezvoltare CRM Custom poate implica rafinări ale acestor module și fluxuri, pe măsură ce intrăm în detalii și venim cu propuneri.
⦿ Funcții generale precum funcție de căutare a unui client sau comenzi după diferite date (mail, telefon, nume, social media, etc), notițe rapide, înregistrare clienți și comenzi noi din diferite surse (site web, telefon, email / WhatsApp, întâlniri cu agenții de vânzări sau suport tehnic, etc.). Procesul de Dezvoltare CRM Custom implică identificarea oportunităților de a face activitatea cât mai rapidă și intuitivă.
⦿ Integrare a acestui CRM Custom cu aplicații sau site-uri terțe pe care le folosiți în mod uzual (site-ul web propriu de unde preluați lead-uri / clienți / cereri, portaluri pentru HR sau portaluri specifice industriei, integrare cu platforme de Advertising / Marketing sau Social Media, aplicații financiare, etc. Anumite funcții pot fi dezvoltate și integrate în procesul de dezvoltare CRM Custom, precum: ofertare din CRM (PDF / transmitere email), facturare, înregistrare plăți, transmitere SMS / newsletter, șamd.
⦿ Automatizări (generare de notificări și documente automat, transmiterea informațiilor și activarea unor procese, automatizarea uno apoarte, șamd). Automatizările din platforma MixCRM - Dezvoltare CRM Custom au ca scop reducerea timpului alocat de angajați și colaboratori în realizarea unor sarcini și reducerea erorilor umane.
⦿ Principii legate de ergonomia Interfeței și rapiditate în operare. Procesul de Dezvoltare CRM Custom implică proiectarea unor machete de interfață pe care puteți testa diferite funcții pentru a înțelege ergonomia deosebită oferită de platforma noastră.
⦿ Securitate complexă: Operând cu date importante, confidențiale din cadrul firmei, dar și cu date personale (ale clienților, operatorilor și prospecților), CRM-ul custom este construit pentru o securitate sporită, atât la nivel de arhitectură, tenhic, cât și la nivel de separare a rolurilor operatorilor. În procesul de Dezvoltare CRM Custom suntem conștienți de fluctuațiile inerente de personal și eventualele scurgeri de date și încercăm să le prevenim și să putem identifica eventualele incidente. Ca exemple de abordare: nu afișăm lista completă de clienți unui agent de vânzări - ceea ce este o soluție importantă în a proteja resursele critice precum listele de clienți și comenzi ale unei firme), autentificarea poate fi limitată doar de la anumite IP-uri sau doar într-un anumit interval orar, există un modul inteligent de detectare a riscurilor și se pot transmite alerte sau bloca conturi și acțiuni în CRM-ul Custom, etc.

Hai să îți facem un proiect Dezvoltare CRM Custom

Dezvoltare CRM Custom: MixCRM

Site-ul nostru dedicat pentru dezvoltare CRM Custom este CRM Custom: MixCRM.com

Creare CRM Personalizat

Dezvoltare CRM Custom: Ce zone acoperim?



Disclaimer: Google®, Facebook® Bing® Yahoo®, Microsoft®, YouTube® sunt mărci înregistrate care aparțin proprietarilor respectivi, iar Logic Industry® nu are nicio asociere cu ele cu excepția specializărilor/certificărilor pe care le-am obținut de-a lungul timpului pentru diferite servicii, produse și cursuri oferite de aceștia.

Hai să discutăm!

Îți propun avem o discuție amicală ca să identificăm împreună cerințele și oportunitățile pentru afacerea ta.

Putem dezvolta o soluție perfectă pentru tine, proiectată cu un scop precis: să producă Rezultate Reale de Business.
Hai să vedem dacă putem lucra împreună!







Dezvoltare CRM Custom | Logic Industry® din 1999 - Dezvoltare CRM Custom pe Fluxul de informații, Procesele și Necesitățile de Automatizare și Raportare Specifice, Integrări Avansate | Hai să discutăm ✓