• Web Design
  • Web Design Romania
  • Web Design for Business
  • Web Design Oferta

Brand - identitate si strategie de brand, comunicare vizuala



Va prezentam cateva solutii de brand din portofoliul Logic Industry. Acestea sunt branduri de firma, branduri de produs sau branduri de servicii.

Galeria Occidentului Bucuresti: Sigla, Slogan, solutie complexa de brand;
Space Sculpture Bucuresti: Sigla, Slogan, solutie complexa de brand;
Bobeanu & David Neamt: Sigla, Slogan, solutie complexa de brand;
Diamond Residence Bucuresti: Sigla, Slogan, solutie complexa de brand;
Terapia Propolicium Bucuresti: Sigla, Slogan, solutie complexa de brand;
Spotless Services Slatina: Sigla, Slogan, solutie complexa de brand;
Touch of Beauty Slatina: Sigla, Slogan, solutie complexa de brand;
Wunder Haus Bucuresti: Sigla, Slogan, solutie complexa de brand;
iPhood Bucuresti: Sigla, Slogan, solutie complexa de brand;
Camara: Sigla, Slogan, solutie complexa de brand;
Pure Green Romania: Sigla, Slogan, solutie complexa de brand;


Scop si Strategie de brand - Cum construim un brand pentru dumneavoastra?

Strategia pe termen mediu si lung este de a pozitiona brandul dumneavoastra in topul brandurilor ce activeaza pe piata pe care o vizati. Ca urmare a acestei pozitionari, urmarim cresterea notorietatii brandului si a produselor/serviciilor asociate, cu rezultate reale in evolutia cifrei de afaceri a companiei. Instrumentele de comunicare pe care vi le vom propune in aceasta actiune trebuie sa confere unicitate si notorietate brandului pe care il cream.

Procedura dezvoltarii unui brand

1. Auditul de brand / Evaluarea necesitatilor: In cazul unui brand deja lansat, prima etapa este auditul de brand. In aceasta etapa vom analiza situatia brandului analizand si constatand dezvoltarea brandului din punct de vedere al strategiei, vizual, al comunicarii etc. In urma acestei etape vom realiza un proiect ce va contine problemele identificate si solutiile de brand pe care trebuie sa le implementam.

2. Strategia de brand: In a doua etapa, fie ca vorbim despre un brand deja lansat, fie vorbim de lansarea unui nou brand, vom porni de la proiectul de brand si vom defini strategia de brand. Strategia de brand este linia directoare pe care vom dezvolta brandul si pe care va trebui sa o urmati in continuare. Strategia de brand va va ajuta in luarea unor decizii ulterioare referitoare la modul in care veti aborda diferite situatii din piata prin prisma brandului.

3. Naming - numele brandului: Numele brandului este cel mai important element al unui nou brand. Alegerea lui este un proces strans legat de strategia de brand si planul de afaceri. In crearea si alegerea numelui trebuie urmarite aspecte legate de:
- unicitatea si elocventa numelui de brand
- numele de brand trebuie sa fie potrivit ca pronuntie si expresivitate pe intreaga arie geografica pe care va fi dezvoltat
- disponibilitatea de a inregistra ca marca numele de brand pe aria pe care brandul va fi dezvoltat (Romania, Uniunea Europeana sau international).
- numele de domeniu internet pe piatele pe care va fi dezvoltat brandul sa fie liber.

Aceste aspecte vor conduce la un brand de succes, ce nu va intampina probleme legale
in inregistrare, promovare si dezvoltare.

4. Manualul de identitate al brandului: Manualul de identitate al brandului va contine specificatii si reguli de prezentare a brandului in piata. Pornind de la numele brandului si strategia de brand se vor crea logo-ul (sigla), slogan-ul, toolkit-ul de marketing (carti de vizita, foi cu antet). In anumite cazuri, manualul de identitate al brandului va contine si elementele de identitate audio.

5. Implementarea strategiei de brand: In aceasta etapa a dezvoltarii brandului se vor realiza conform manualului de brand elementele specifice pentru implementarea unor actiuni de marketing, promovare.


Invitati-ne sa va ajutam la crearea si cresterea brandului dumneavoastra


Va stam la dispozitie pentru o analiza gratuita a brandului pe care doriti sa il construiti. Pe baza acestei analize va vom putea face un plan de dezvoltare si implementare a brandului in anii urmatori. Trimiteti-ne o solicitare prin formularul de mai jos si va vom contacta in cel mai scurt timp.
Cere oferta Brand Zone: Nume de brand, Strategie de brand, identitate de brand

Resurse de brand


- Cititi despre alegerea unui nume de brand (nume firma, denumire produs, serviciu,..): Cum se alege un nume de brand (naming)

Web Design Oferta
Web Design - articole